Çıkış Tarihi     : 20 Aralık 2011 Salı, Yapım Yılı : 2011
Türü                : Aksiyon,Macera,Fantazi,Bilim Kurgu
Ülke                : Kanada,ABD
Yapımcı          :  Bioware , LucasArts Entertainment Company
Yönetmen       : James Ohlen (IMDB)
Senarist          : Randy Begel (IMDB),Charles Boyd (IMDB),Jennifer Brandes Hepler (IMDB),Rob Chestney (IMDB),Armand Constantine (IMDB),Daniel Erickson (IMDB),Alex Freed (IMDB),Travis Greene (IMDB),Rebecca Harwick (IMDB),Chris Hepler (IMDB),Tyler Hitchings (IMDB),Hall Hood (IMDB),James B. Jones (IMDB),Drew Karpyshyn (IMDB),Mary Kirby (IMDB),Neil Pollner (IMDB),Cathleen Rootsaert (IMDB),Ian Ryan (IMDB),Jessica Sliwinski (IMDB),Aaron de Orive (IMDB)
Oyuncular      : Tom Spackman (IMDB), Grey DeLisle (IMDB), Bertie Carvel (IMDB), Jo Wyatt (IMDB), David Hayter (IMDB), Kari Wahlgren (IMDB), Nolan North (IMDB)(ekşi), Athena Karkanis (IMDB)(ekşi), Euan Morton (IMDB), Xanthe Elbrick (IMDB), Mark Bazeley (IMDB), Natasha Little (IMDB), Maury Sterling (IMDB), Kath Soucie (IMDB), Brian Bloom (IMDB), Jennifer Hale (IMDB), Jamie Glover (IMDB), Stacy Haiduk (IMDB), Steve Blum (IMDB), Timothy Omundson (IMDB), Azura Skye (IMDB)

Star Wars: The Old Republic (~ Star Wars: The Old Republic: Galactic Starfighter) ' Oyununun Konusu :
Jyn Erso (Felicity Jones) ve bir grup isyancı, imkansız gibi görünen Ölüm Yıldızı'nın planlarını çalabilmek için güçbirliği yapmak zorunda kalacaktır. İmparatorluğun yepyeni kitle imha silahının inşasını durdurmak, elbette Erso'nun tahmin ettiğinden çok daha büyük bir mücadele gerektirecektir.


  • "tam kendimi özel hissedecektim tanıdığım herkesin test başvurusu onaylandığını gördüm."
  • "yuh çakallara bak "lvl 10 ve altıysanız ve 60 gün girmezseniz karakter adınızı başkasına kaptırabilirsiniz" diye milleti oyuna girmeye zorlamaya başlamışlar. yatağa at kafası da koyun tam olsun."




Facebook Yorumları
  • comment image

    beni bile benden alan trailera sahip oyundur. aslında böyle world of warcraft oynamışlığım falan yoktur. böyle bu tarz oyun olarak oynadığım bir ultima online vardı sonra bize verilen laptoplar kalitesiz falan diye hatta çok uzun zamandır oyun dünyasından uzak kalmıştım. geçen gün kotor oynayayım istedim bilgisayar kaldırmadı bir hüzünlendim. sonra bunun trailer'ını izledim. bir anda aklıma bir fantazi geldi. şeytan diyor girme hiç bir işe, yap kendine şöyle 10 bin tele'lik bir muhteşem bilgisayar, tek odalı bir ev tut, gir içine kapat ışıkları, domino's pizza'yla sponsor anlaşmasını imzaladıktan sonra 1 yıl boyunca orada sadece ama sadece dünyanın en güzel oyunlarını en güzel şekilde oyna.


    (dik dusmus bozuk para - 4 Haziran 2009 18:00)

  • comment image

    eski bir ea çalışanının dedikoduları : hem warhammer hemde swtor için hiçte iç açıcı olmayan şeylerden bahsediyor...

    http://ealouse.wordpress.com/…10/10/12/hello-world/

    bioware? don’t make me laugh. they’ve spent more money making the old republic than james cameron spent on avatar. shit you not. more than $ 300 million! can you believe that?

    and you know what they’re most proud of? this is the kicker. they are most proud of the sound. no seriously. something like a 20gig installation, and most of it is voiceover work. that’s the best they have. the rest of the game is a joke. ea knows it and so does george lucas,they’re panicking , and so most of mythic has already been cannibalized to work in austin on it because they can’t keep pushing back launch.

    old republic will be one of the greatest failures in the history of mmos from ea. probably at the level of the sims online. we all know it too ……

    edit : (30 eylul 2011)

    #25561299 bayaa yeto bu ekip bayaaaaa hemde...


    (saliano - 19 Ekim 2010 14:22)

  • comment image

    tam kendimi özel hissedecektim tanıdığım herkesin test başvurusu onaylandığını gördüm.


    (ssg - 22 Kasım 2011 14:34)

  • comment image

    kontrollerin ve oynanışın birebir aynı olmasından dolayı wow oyuncuları çok sevmiş. ben de champions online'a çok benzettim demek ki o da wow'a çok benziyormuş. o açıdan hiç sorun yaşamadım. beni en çok etkileyen de o oldu zaten bir beta olarak süper stabil. bir kere bile çökmedi. uydunet çöktü o çökmedi. oyun motoru dünyanın en hızlı motoru olmasa da hiç fena değil. hatta champions online'dan daha iyi. quest'ler stabil. seslendirmeler eksiksiz (sadece bir quest'in sonunda denk geldim eksiğe). baya oynanabilir bir oyun olmuş.

    ilk 4 saat cutscene'lerin space'le skip edilebildiğini bilmeyince oyunun büyük kısmı cutscene izleyerek geçti. sonra arkadaşların server'da tekrar 8. level'a gelmem sadece 1 saat sürdü skip ede ede. beraber oynamak ayrı keyifli. onu da cesaretlendirmek için koydukları social points vs güzel olmuş.

    star wars galaxies'den daha çizgi filmsel ama wow'dan daha ciddi grafiklere sahip. açıkçası star wars galaxies'in gerçekçi oyun setting'i cazip gelse de uzun vadede pek sürükleyici olmayabilir. bu açıdan "eğlenceli olsun bizim olsun" anlayışını da beğendim. tek problem 14. level'da gelen sprint skill'iyle bile çok uzun süren seyahat. nasıl baydık koşmaktan yürümekten belli değil. ben bizzat yoruldum. yine de ventrilo + arkadaş grubuyla kesinlikle eğlenceli. başka türlü geçmiyor o yollar zaten. grup sayısındaki "4" sınırı kötü sadece. zaten 5 kişiyiz illa birileri dışarda kalıyor.

    companion tarafı çok güzel öte yandan. adamın sana sempatisi değişiyor duruma göre. adamı bakkala sigara almaya yollayabiliyorsun falan enfes özellikler. takdir ettim. aynı şekilde medic bot'un ya da grup arkadaşlarının seni diriltebilmesi de güzel. çözmüşler o işleri. lakin star wars kainatıyla ilgili sıkıntılarım baki:

    - star wars evreninde neden "a very long time ago" diyor biliyor musunuz? çünkü star wars tekerleğin icadından önce geçiyor. bunun eksikliğini de swtor'da caruscant'ta çekiyorsunuz. insan amsterdam modeli kenara sebil bisiklet koysa o bile 10 kat hızlandıracak game play'i onu bile yapmamışlar.

    - ilk defa bir oyunda light side'ın en kazma seçeneği sunması yüzünden dark side puanı aldım. aşık olan çifti ispiyonlamak "iyi" ama onları korumak ve sorunu kendilerinin çözmesini istemek "kötü". senatörün biri hakkında bilgi sızdıracaktım senatörün yardımcısı dedi ki "yapma". neden? "çünkü senatör masum". bunun dışında da argümanı yok. bastım dark side'ı. bütün light side bu kadar kazma ve öküz olunca dark side'a geçmek istiyorsun resmen. bu açıdan takdir de ettim aslında ilk defa light side'ı "evrensel iyinin savunucusu" olarak göstermemişler. hakkaten light side dediğin de aynı bokun pembesiymiş. (bkz: bütün jedi'ların koyu dinci olması)

    tüm bunların dışında mmorpg'lerin katetmesi gereken daha çok yol var gibi geliyor bana:

    - değişmeyen hava durumu: caruscant'ta çok hissedilmiyor ama doğal ortamda insan arada yağmur bekliyor, gece olsun istiyor. bu açıdan 7 yıl önceki star wars galaxies'ten geri adım olmuş. champions online'da bile vardı sanki gece gündüz emin olmasam da.

    - durup ölmeyi bekleyen npc. ya bu kadar ölmeye meraklı, hayatta başka bir amacı olmayan ve belli bir x,y,z kordinatından hiçbir yere kımıldamayan adam. kendimi dummy öldürüyormuş gibi hissediyorum. komik. bi de aggrolayınca koşup sana yetişemeyince geri aynı yere dönüyor sanki kış sabahı sıcak yatağından çıkmak istemeyen adam gibi. "95. level elite guard'ım ama bu noktayı asla terketmem abi".

    - savaşmaya başlamayınca ölümüne girişen npc. npc'lerde hiç korku yok, kaçma yok. adam biliyor çünkü nasılsa 20 saniye sonra respawn olucam sikerim diye dalıyor. 5 health'i kalmış benim full hala dalıyor. npc'lerde daha iyi ai ve psikoloji olmalı.

    - bütün gün kapı önünde ayakta bekleyen npc. allahın 90'ların başında çıkmış ultima 6'sında bile npc'lerin hayatları vardı. adam gündüz dükkanı açar gece evine gidip uyurdu. nitekim bu sıkıntıları yüzünden vazgeçilmiş bir şey değil fallout new vegas'ta da böyle bu. artık 2011 yılındayız waypoint sistemleri falan var adamı bulmak da sıkıntı değil. adamın hayatı kapı önünde ayakta geçiyor. so much for realism.


    (ssg - 29 Kasım 2011 15:29)

  • comment image

    görebildiğim kadarıyla tüm eleştirileri biowarein kullana kullana paranın dibine vurduğu yeni nesil mainstream rpg sistemiyle ilgili(madem grafiği geçtik). bakıyoruz şimdi neymiş dertlerimiz:

    kontroller: wowla hemen hemen hiç farkı yok, en ufak sıkıntı yaşayan birini görmedim daha, nasıl bir sıkıntı yaşandı bilmiyorum.
    ui:wowdan pozisyonlar dışında hiçbir farkı yok
    dialog wheel: 2010 un ve çoğu en insana göre next-gen'in en iyi frp oyunundan gelme

    pet class dayatması: yine bioware'in bir tutam hit oyunlarından serpmesi wow temeline. şimdiye kadar herhangi bir sıkıntısıyla karşılaşmadım hatta epey memnunum sistemden, sonuçta pvp ya da dungeonda kullanamıyorsunuz, ama iki kişi oynuyorsanız 4 kişilik heroic questi yapabilmek gayet güzel.
    ai'nin sapıtarak oyun zevkinin içine sıçması: hiç başıma gelmedi henüz, guildda ya da general da da herhangi bir sitem görmedim konuyla ilgili, dolayısıyla araştırmadım.

    sith corruption diye bildiğin karakteri zenci yapan: şu an dark ii nin sonlarındayım ve kotor dakine benzer bir corruption var suratımda, karakter dark v de henri bienvenu ye dönmeyecekse bir anda sith purebloodlarda böyle bir şey yok. bu da normal ve dark side v karşılaştırmalı hali: http://imageshack.us/f/641/darkside5.png/

    mmo'dan çok single player'a yakın olan: leveling sistemi story based diye bunu demek garip, çünkü herhangi bir mmodan daha çok teşvik ediyor ve daha eğlenceli oluyor aslında başkalarıyla levellamak. (birbirinizin story lineları hep paralel olduğu için herkes kendi questine gidicek diye bi zorunluluğunuz yok ve spectator modda farklı classtaki arkadaşınızın story line ını izleyebiliyorsunuz.)

    çok övülen cutsceneleri bile aşırı abuk görünen ve sizi soktuğu atmosferden çıkarmayı başarabilen (darth angral ile ilgili quest. dark side böyle mi işliyor be kardeşim): bahsedilen questi bilmiyorum, ama bioware'in cutscenelerine 2012'ye gireceğimiz şu yıllarda hala laf edilmesi garip, nitekim her zaman aynı kıvamda oldu ve her zaman da çok tutuldu. dark side ın nasıl işleyeceğini de bu oyunu oynayacak milyonlarca insana göre eğmek zorunda herif, kotor gibi bir efsaneyi yaratan adamlara dark side böyle işlemez demek abestir.

    combat sistemi bildiğin bayat, zevksiz: bariz bir şekilde hotkey tabanlı oyunlar arasında oynadığım en güzel combat sistemine sahip tor. her classın kendine özel mekanikleri olsun, animasyonların ve seslerin sağladığı vuruş hissi olsun, kime göstersem veya denetsem aynı tepkiyi aldım. bu oyunun combat sistemine bayat ve zevksiz diyen insanlar hangi hotkey mmo'nun combat sistemini daha doyurucu buluyorlar merak ediyorum cidden.

    end game contenti bildiğim kadarıyla şimdiden tamamen temizlenmiş: doğru olabilir araştırmadım nitekim bu oyun çoğu oyuncu tarafından vanilla wowda olduğu gibi yolculuğun sonu için değil yolculuk için oynanmaktadır. temizlenmişse bile pek endişelenmiyorum nitekim bildiğim kadarıyla şu an 4 hc flashpoint(dungeon) 2 operation(raid) ve bir de end-game planet var sırf 50 oyuncular için, wow çıktığında bi brs vardı. launch contentiyle oyunu yargılamak garip bir olay, üstelik bioware defalarca end game content listesinin ve planlarının çoktan ellerinde hazır olduğunu ve oyuncuların endişelenmemelerini söylemelerine rağmen.

    space combat kısmı: çok büyük beklentilerim vardı, en büyük hayal kırıklığım oldu space combat şu ana kadar torda. ben biraz daha odaklanacaklarını umuyordum uzay kısmına işin ama kişisel zeplininiz gibi düşünebilirsiniz neredeyse, ne hayallerim vardı housing sistemi gibi olucaktı, istediğim gibi dolanıcaktım nebulalarda falan : <

    dark side ve light side puan mantığı yetersiz ve hatta saçma olan: yıllardır en başarılı rpg firmalarından bioware in neredeyse her oyununda kullandığı sistemin mmo'ya entegresi, bence de rewarding sistemi biraz daha oyun içine yayılmalı sadece kılıcın rengiyle armor vendorlarının farkı olmamalı olay, yoksa aldor scryerdan bir farkı olmayan bir sistem olacak.

    gördüğüm kadarıyla benim bu oyunu oynarken canımı sıkabilecek konular: sığ bir space combat/ship sistemi, macroların yokluğu ve ui nin boyutunu değiştirememek. bu üçü arasında deal breakerı geçtim, tek ciddi bulabildiğim sorun herhangi başka bir mmo'da benzeri olmayan bir uzay sisteminin sığlığı, bunun da geliştirileceğine inanıyorum.

    mouse-over casting desteği olmayan, macro desteği olmayan: macro desteğini tahminen high-end pvp ye kadar hissetmeyeceğim ondan önce bana baya gereksiz gelmiştir her zaman, o zamana kadar da umuyorum ki koyarlar. ama eksik olduğu bir gerçek, sanıyorum ki yakın zamanda koyarlar bu kadar bariz ve kolay yerleştirilebilecek bir sistemi.

    pet ai'sinin pathing ve auto-attack commandlerde acayip sıçtığı, ui'nin en azından scalable olmadığı: pathing ve commandlerde wowun oldukça başarılı pet sisteminden pek farklı bi olay göremedim şimdiye kadar, ui scale'ın yakın zamanda geleceğini umuyorum.

    animasyonlar: bunu özellikle sona bırakmak istedim çünkü bence torun atmosferine en büyük katkıyı yapan şeylerden biri animasyonları. rakipleriyle karşılaştırırsak:
    aion
    http://www.youtube.com/watch?v=6aotl4zxlbw
    wow
    http://www.youtube.com/watch?v=grqhsqbdrja
    aoc
    http://www.youtube.com/watch?v=c-nujy8zrm0
    sw:tor
    http://www.youtube.com/watch?v=2ayngd_60qw (bu video oyun çıkmadan 9 ay kadar önce uploadlanmış bu arada youtube'a son halinden epey uzak yani ama bulabildiğim en kapsamlı compilation bu oldu)

    sw:tor hariç hepsinin bulabildiğim en güncel halini koydum, buna rağmen ben baya ötede görüyorum toru. ki bu örnekleri baya bir çoğaltabiliriz sadece combat animasyonlarında değil olay. bilmiyorum ya çok ağır fanboy oldum 2-3 günde ya da millet bok atmak için yer arıyor, ona da siz karar verin. ama aoc fatality siteminin de içimde bir ukte kaldığı doğru. tabi bu kadar mainstream bir oyunu önceki başarılı oyunlara ve kendi oyunlarına dayandırarak garantiye giden bioware, gore eklemek gibi bir riske girmemiş.


    (vamroth - 24 Aralık 2011 04:21)

  • comment image

    swtor'u wow'la karşılaştırırken yapılan en büyük hata ikisinin de release'lerinden bahsetmektir. atlanan çok nokta var.

    wow ilk çıktığında hiç rakibi yoktu, kimse swg ve lineage veya eq demesin 3 oyun da ilgi çekmekten çok uzaktı o zamanlar.

    wow çıktığında sene 2004'dü (us) mmo kültürü henüz gelişmemişti ve sadece meraklı gençler ve nerd orta yaşlı tipler mmo oynardı, şu anda mmo oynayan adamların birçoğunun wow'dan önce mmo'dan haberi yoktu.

    wow çıktığında her oyundan birşey aldı ve bunları güzel bir şekilde birleştirip insanlara sundu. open beta'dan beri wow oynarım geçen sene bıraktım, senelerce çok keyif alarak oynadım. wow, her yeni çıkan mmo'dan birşeyler araklayarak kendini çok daha iyi hale getirmeye çalıştı, iyi müşteri desteği sundu. ve şu an sayesinde wow formula dediğimiz bir yapı oluşturdu.

    dolayısıyla senelerce wow oynayan bünye, swtor'u açınca farklı birşey görmüyor. bütün mekanikler ve dinamikler birebir aynı. bir sw oyunu böyle mi olmalıydı, halbuki azeroth ve sw evreni çok zıt birbirinden. en önemlisi de 2011'in son çeyreğinde bir oyun çıkarıyorsun, karşında çok ciddi rakipler var ve en önemlisi 7 senedir piyasanın mutlak galibi bir oyunun mekaniğini birebir kopyalıyorsun ve bunu da tam olarak beceremiyorsun. bizim bu oyuna karşı nasıl bir sabrımız olabilir, 2011'de ve 2004'de çıkmış oyunların release'lerini karşılaştırmak ne kadar mantıklı? ulan geçen bakım yaptılar eu ve na'ya aynı anda bakim akşam 9'da kadar oyuna giremedik, sene 2011 olm alooo. 2005'de şubatta wow çıktı (eu) o zaman bile eu ve na bakımları farklı günlerdeydi ayrıca insanları bekledince beleş gün verirlerdi, bu küstah herifler onu bile vermekten aciz sen prime time'ın içine sıç.

    senelerdir yapıyorsun oyunu hala içerik yok. mesela guild bank? nasıl olmaz nasıl koymayı unutursun bu işin mazereti yok, space battles tam bir saçmalık çocuğun eline versen bayar oynamaz, nasıl utanmadan koyuyorsun oyuna sonra düzeltirim diye? bu işin mazereti yok abi senelerdir 300 milyon dolar harcadın bu işe gazı verdin ea dedin bioware dedin. warhammer, aoc, gw pvp'de coşuyor hastaları hala oynuyor, wow pve'deki focus'unu kaldırıp sırasıyla battlegrounds, arena, open pvp haritaları koyuyor sen sw oyunu yapıyorsun, galactic savaşları pompalıyorsun intro'larda ama her ne hikmetse oyunda open pvp alanı yok gibi birşey, 3 tane wz koymuşsun seçmemize bile izin vermiyorsun. indie oyunların kullandığı hero engine diye bir combat motoru kullanıyorsun, benim karakter kolunu indirmedi diye cooldown'ları biten büyüleri kullanamıyorum? gvsg,veya server savaşlarını falan geçtim. open persistent world diyorsun heryerde bir instance heryerde bir loading ekranı, adamın enerjisini emiyor.

    1 milyon yapar tabi sw lisansı ben de alsam ben oyun yapsam ilk gün 8 bit grafiklerle 50.000 satarım. zaten 1 milyondan fazla o rakam o sadece us değerleri en aşağı 1.6m vardır.

    sözün özü subs'ı iptal ettim 21'inde benim için bu saçmasapan sw oyunu macerası sona erecek. bioware ve ea kolayı seçmiş ve wow'u kopyalamışlardır, benim gibi orijinal farklı birşeyler bekleyen kişiler de doğal olarak oyundan çok soğumuş durumda, yeni bıyıkları terleyen mmo oyuncularına galactic huttball turnuvalarında başarılar.

    bu arada bu saatten sonra nasıl farklı bir mmo yapabilirler hepsi wow'a benzeyecek senin ne gibi fikirlerin var küstah adam diyenler için;

    (bkz: guild wars 2)
    (bkz: archeage)


    (seru - 6 Ocak 2012 09:33)

  • comment image

    mmo-rpg nedir? level 1'den başlayıp quest yaparak level atladığın, dungeon/flashpoint/instance'ları başka insanlarla birlikte yaptığın, maksimum level'da 15-20 kişi toplanıp raid yaptığın oyunlardır.

    ne kadar orjinallik getirebilir ki bir mmo bu sisteme? swtor'un en büyük artısı hikaye ve questler. herkes wow'la karşılaştırıyor ben de yapayım amına koyim neyim eksik.

    - wow'da questleri bir kere bile okumana gerek yok. kabul et, haritaya bak troll dişi ya da kulağı topla.
    + swtor'da quest diyaloglarına birebir etkilisin. verdiğin cevap o gezegenden gidene kadar etki ediyor yaptıklarında.

    - wow'da ne kadar kalabalıksan o kadar az xp alırsın.
    + swtor'da ne kadar kalabalıksan o kadar çok xp ve social puanı alırsın.

    - wow'un class questleri artık 0 önem arzediyor. eskiden warrior'da defensive stance falan öğrenirdik ama artık o da kalmadı.
    + swtor'da class quest yapmazsan bir sike yaramazsın. bütün hikayeler senin class questin üzerinden dönüyor.

    - wow'da quest yapmadan lvl 85 olabilirsin, keza ben sadece dungeon ve arena questlerini yaparak 85 oldum bg ile.
    + swtor'da quest yapmazsan lvl 50 olabilirsin ama adam olamazsın. ne dark/light side puanı alabilirsin, ne legacy xp alabilirsin ne de social puanı alabilirsin.

    - wow'da tüm gününü thorium farmlarayarak blacksmith'i 290'dan 295'e atlatabilirsin.
    + swtor'da quest yaparken gemideki companion'larını çalıştırırsın.

    - wow'da hunter'lar petleriyle pokemonculuk oynar.
    + swtor'da yanındaki companion'ı yatağa atabilirsin.

    daha sayarım ama üşendim. swtor, mmo-rpg'ye rp'yi geri getirdi. devamlı karşılaştırıldığı wow'da rp yapanlar "lol gaaaaaayyy" cevapları ile karşılaşırken swtor'da rp yapmamaya imkan yok. dedemi getirsem "dark side of the force bla bla bla" diye tribe girer.

    wow'u kötülemiyorum aksine hala zevk alıyorum. bana göre gelmiş geçmiş hatta blizzard yenisini yapana kadar piyasadaki en iyi mmo olacaktır wow. çünkü blizzard'ın elinde 3 tane oyun var ve onları maksimum kalitede sunuyorlar.

    swtor ise yeni bir oyun. tekrar ediyorum, yeni. wow'un ilk zamanlarını siktir et tbc zamanlarında bile eksiklikleri olduğunu düşünürsek swtor'u bu kadar çabuk kötülemek yanlış.


    (youth gone wild - 6 Ocak 2012 15:34)

  • comment image

    yuh çakallara bak "lvl 10 ve altıysanız ve 60 gün girmezseniz karakter adınızı başkasına kaptırabilirsiniz" diye milleti oyuna girmeye zorlamaya başlamışlar. yatağa at kafası da koyun tam olsun.


    (ssg - 24 Ekim 2013 03:23)

  • comment image

    ortamdaki muhabbeti hiç eğlenceli olmayan oyundur.

    1 sene aradan sonra oyuna geri döndüm.hali hazırda ki guild'im de bir fen lisesi yatakhanesi arkadaşlığı oluşmuş.300 kişilik guild'de 10-15 adam kendi aralarında takılıyorlar , aralarına hiç bir şekilde kimseyi almıyorlar , merhaba diyorsun cevap vermiyorlar , sohbete girmeye çalışıyorsun siklemiyorlar , sanki kendileri hiç bir hata yapmıyorlarmış gibi ilk hatanızda sizi ocak dışı bırakıyorlar raidlerden , sürekli aynı muhabbet bilmem ne percent absorbtion is more important then endrunce i have sikim kadar critical chance need to increse 6 percent my surge vs vs gibi sürekli istatistiki gerizekalı muhabbetler , adamlar işi oyundan çıkarmışlar , zevk almıyorlar görev bilinciyle oynuyorlar la oyunu.ben döndüğümden beri 20 kişi filan katıldı guilde ve adamları hiç kimse hiç bir şekilde siklemiyor , onlar da kendi başlarına takılıyorlar.sırf bir kaç tane sevdiğim adam olduğu için takılmaya devam ediyorum.

    böyle saçma sapan bir ortam ki adam gibi raid yapabilen bütün guildlerde aşşağı yukarı durum budur tahminimce.lan adamlar gerçek hayatta asosyal zaten , oyunda da asosyal amk.

    anladığım kadarıyla da ekşiden hepi topu 5 kişi filan oynuyor , aranızda red eclipse'te olup , walla ortam güzel sen de gelsene diyen varsa atlayıp geleyim.level 55 3 parça 72 gerisi 78 gear'ı olan jedi shadow dps'im emrinizde.

    içimi döktüm rahatladım lan.


    (orlandu tg cid - 3 Aralık 2013 12:03)

Yorum Kaynak Link : star wars the old republic