Süre                : 1 Saat 54 dakika
Çıkış Tarihi     : 29 Haziran 2012 Cuma, Yapım Yılı : 2012
Türü                : Komedi,Cinayet,Drama
Ülke                : ABD
Yapımcı          :  The Tyler Perry Company
Yönetmen       : Tyler Perry (IMDB)(ekşi)
Senarist          : Tyler Perry (IMDB)(ekşi),Tyler Perry (IMDB)(ekşi)
Oyuncular      : Tyler Perry (IMDB)(ekşi), Eugene Levy (IMDB)(ekşi), Denise Richards (IMDB)(ekşi), Doris Roberts (IMDB), Romeo Miller (IMDB)(ekşi), Tom Arnold (IMDB), John Amos (IMDB), Marla Gibbs (IMDB)(ekşi), Danielle Campbell (IMDB), Devan Leos (IMDB), Shayne Anderson (IMDB), Dean Balkwill (IMDB), Nelson Bonilla (IMDB), Frank Brennan (IMDB), Eric Brooks (IMDB), Daniel Brule (IMDB), Jonny Clemson (IMDB), John Paul George (IMDB), Meg Gillentine (IMDB), Jeff Joslin (IMDB), Andy Koehler (IMDB), Arin Logan (IMDB), Eaddy Mays (IMDB), Shane Partlow (IMDB), Wanda Smith (IMDB), Kathleen J. Bertrand (IMDB), Colette L. Coward (IMDB), Tiffany Graves (IMDB), Darren Ellis (IMDB), Alfreda Gerald (IMDB), Betsy Christian Gerald-Randolph (IMDB), Patricia Elaine Grigsby (IMDB), Eric Bernard Jackson (IMDB), Theresa Hightower (IMDB), Sheneca Holmes (IMDB), Kipper Jones (IMDB), John Madgett (IMDB), Latrice Pace (IMDB), Penny Yvette Ray (IMDB), Frederick Sawyers (IMDB) >>devamı>>

Madea's Witness Protection (~ Madea'nin Tanik Korumasi) ' Filminin Konusu :
Madea's Witness Protection is a movie starring Tyler Perry, Eugene Levy, and Denise Richards. A Wall Street investment banker who has been set up as the linchpin of his company's mob-backed Ponzi scheme is relocated with his family...


  • "bulgaristan menşeili düğün - dernek prodüksiyonu olduğunu umarak gelmiştim başlığa, umduğumu bulamadım gidiyorum. (bkz: maide'nin altın günüsü)(bkz: x'in doğum günü partisi)"
  • "ezgi mola'nın kariyerini bitirecek olan film.ps: bunu söylerken parmaklarım kan ağlıyor... neden girersin bu toplara arkadaş? ihtiyacın mı var sanki?"
  • "dün gittiğim aile arasında filminin reklam kısmında fragmanının verildiği film. vites muhabbetine salon 10 dakika boyunca güldü. türkler bunu seviyor. neden uğraşsın adamlar daha iyisine."
  • "yani biz izlemeye utanırız bunu, sen yapmaya utanmadın mı ezgi. fragmanını izledikten sonra kendisini takibi bıraktım. bu kadar da insan aklına hakaret edilmez."
  • "ezgi mola kariyer planına böyle bir filmi utanmadan nasıl koydu acaba? bu kadar mı açtı merak ediyorum doğrusu. gidenlerin yarısında çıktığı abuk bir emek yazıklığı."
  • "hayatımda izlediğim en kötü film diyemem ki bu yapilan film değil. zaten ilk yarıyı beklemeden 4 kişi sinemayı 35.dakikada terk ettik. eve gidip camdan boş arsayı seyretsem daha fazla zevk alırdım."




Facebook Yorumları
  • comment image

    yani biz izlemeye utanırız bunu, sen yapmaya utanmadın mı ezgi. fragmanını izledikten sonra kendisini takibi bıraktım. bu kadar da insan aklına hakaret edilmez.


    (bir de biz yazalim - 14 Aralık 2017 14:13)

  • comment image

    ezgi mola kariyer planına böyle bir filmi utanmadan nasıl koydu acaba? bu kadar mı açtı merak ediyorum doğrusu. gidenlerin yarısında çıktığı abuk bir emek yazıklığı.


    (workingdays - 14 Aralık 2017 14:19)

  • comment image

    ben bu filme gittim arkadaşlar. başta bana güvenen ailem olmak üzere herkesten özür dilerim. hayatın beni bu noktaya getireceğini ben de bilemezdim. gençlere tavsiyem, beni örnek almamalırıdır. hayatınızı genç yaşta karartmaya hiç gerek yok. nitekim ben de yaptığım yanlıştan dönüp, arayı beklemeden çıktım ama kaybolan dakilarım için kimden hesap sorabilirim ki?


    (arthorian - 14 Aralık 2017 14:48)

  • comment image

    fragmanı izledim. beni kendimi sorgulamaya iten film oldu. bu kabalık, hoyratlık ve terbiyesizlik kültürünün ne kadar parçasıyım acaba diye düşündüm.
    bunlar komik ya da eğlenceli şeyler değil. maganda kültürü bu.

    (bkz: maganda)
    terimin yaratıcısı olan çizerler 1992'de bakın nasıl tanımlamışlar bu terimi:

    "duygu terbiyesizidir, estetik arızadır maganda. cahilliğin, kabalığın, sonradan görmeliğin, ne oldumculuğun, yiten, giden, bozulan tüm değerlerin ucube karşılığıdır. onu biz yarattık. içimizdeki hayvandır. potansiyel tehlikedir. sağlığa zararlıdır. aids mikrobudur. onun büyümesine izin verdik. lekedir, çıkmaz. pet şişe gibidir. erimez, yok olmaz. her cinsten, her ırktan olabilir maganda. bulaşıcıdır, sirayet eder. hem öldürür, hem süründürür, hem alerji yapar. maganda evrenseldir. (maalesef)" hürriyet, 12 ocak 1992. pazar eki.

    edit: gülse birsel'i bunlardan ayıran şey öncelikle magandanın ne olduğunu bilmesini sağlayan sınıfsal konumu ve hikayelerinde kurduğu çatışmaları toplumsal sınıflar üzerinden mümkün olan en ince biçimiyle kurabiliyor oluşudur. kadının dizisinin bir bölümünü sosyoloji dersinde izletip kavramsal tartışmaya girebilirsiniz rahatlıkla ki bazı bölümlerini bazı kavramları örneklendirmek için hala kullanırım.

    maide denen kadın sizi güldürebiliyorsa hakan yılmaz'ın saldırganının yılmaz'a saldırıp bu durumla eğlenebiliyor olmasını garipsememelisiniz çünkü hepsi aynı kültürün tezahürleri.

    bu insanlar belli özel kurumlarda oyunculuk, senaryo yazarlığı eğitimi adı altında eğitim alıp entelektüel anlamda bomboş kaldıkları için böyle işler yapıyorlar. gupse özay da bir diğer örneğidir. feminizm üzerine tek metin okumuş mudur da feminist komedi deme cüretini kendinde bulmuştur?
    bir oyuncuyu kaliteli yapan şey toplumsal sınıf nedir ve karakter yaratırken sınıflar arası geçişlerde neler değişir neler aynı kalır bunu seçebilmesidir. erdal özyağcılar, şener şen ve kemal sunal gibiler bunu becerebildikleri için sanatçıdır. bizimkiler dizisinin umur bugay tarafından yazılması tesadüf değildi elbette. adam sosyolog. yazdığı diğer güldürülere bakın ve bizi hala güldüren şeyi görün. sosyolojiden habersiz oyuncu ve yazarın esnaftan farkı yoktur.
    (bkz: umur bugay)


    (desem olmaz mi - 15 Aralık 2017 01:28)

  • comment image

    kucukken daha cep telefonlari yokken elimize bir kamera gecmisti..bir kac arkadas aramizda sacma sapan seyler cekip gulerdik. o zamanki aklimizla cok eglenirdik . ama aramizda kalirdi silerdik rezil olmayalim diye.
    simdi bakiyorum cebine 3 kurus para koyan kamerayi aliyor, seti kuruyor, kiytirikdan oyunculuklariyla bizim cocuken yaptigimiz saklabanligi yapiyor. cekerken hic şuphem yok yarim yarim yariliyorsunuzdur gulmekten , ama aranizda kalsin gülün silin o kayitlari !!!
    niye halka aciyorsunuz biz bunlara gülmüyoruz!!!


    (pzero - 16 Aralık 2017 22:39)

  • comment image

    hayatımda izlediğim en kötü film diyemem ki bu yapilan film değil. zaten ilk yarıyı beklemeden 4 kişi sinemayı 35.dakikada terk ettik. eve gidip camdan boş arsayı seyretsem daha fazla zevk alırdım.


    (carpediyem - 17 Aralık 2017 12:40)

  • comment image

    ezgi mola her yaptığı işte neden bir öncekinden daha itici olmaya çalışıyor anlamıyorum. hayır özel bir nedeni varsa anlatsın da bilelim. çıksın delikanlı gibi söylesin “paraya sıkışığım, recep ivedik, cumali ceber, deliha furyası akarken ben de maide’nin altın günü’nü çekeyim, parsadan voliyi ben de biraz vurayım istedim, hatta tutarsa maide kızlar hamamında 2’yi de piyasaya sürebilirim” desin, cigerimi yesin.

    yok dibi görmek istiyorum diyorsa devam etsin. bu ülkede rezaletin dibi yok ne de olsa.


    (larker - 17 Aralık 2017 12:47)

Yorum Kaynak Link : maide'nin altın günü