Çıkış Tarihi     : 08 Ocak 2019 Salı, Yapım Yılı : 2019
Türü                : Drama,Korku,Heyecanlı
Taglar             : Gözleri kapat
Ülke                : USA
Yapımcı          :  BoulderLight Pictures , Making Film
Yönetmen       : Benjamin Arfmann (IMDB)
Senarist          : Brian McAuley (IMDB)
Oyuncular      : Kent Osborne (IMDB), Dylan Sprouse (IMDB)(ekşi), Rae Gray (IMDB), Alycia Delmore (IMDB), Mitchell Edwards (IMDB), Victoria Zeutzius (IMDB), Chris Bauer (IMDB)(ekşi), Leslie Thurston (IMDB), Matthew J. Evans (IMDB), Randall Park (IMDB), Mark Kelly (IMDB), Helen Soraya (IMDB), Robert Longstreet (IMDB), Brooke Dillman (IMDB), Jeanette Maus (IMDB), Rowan Smyth (IMDB), Owen Dagget (IMDB), Domaine Javier (IMDB)

Dismissed ' Filminin Konusu :
Dismissed is a movie starring Kent Osborne, Dylan Sprouse, and Rae Gray. An idealistic, straight-edge teacher is drawn down a horrid rabbit hole by an honors student when he gives him a B+ on a paper.


  • "gençleri tokuşmaya teşvik programı"
  • "genelde komutanlar askerlere soyler.. fazla disiplinli okullarda falan da kullanilabilir.."
  • "ing. siktiredilmiş"




Facebook Yorumları
  • comment image

    bu gün izlediğim bölümünde mtv'ye ve o katılıp erkek seçmeye çalışan ablaya çok yakışan bi yarışmacı evladımız vardı. bi ara havuz başında mayosunu çıkardı, gayet güzel dal daşşak havuza atladı, diğer rakibiyle boks ringine çıktılar, öbür çocuk bunun ağzını kırdı bi güzel, sonra gece barda kıza sex hayatında vahşi olup olmadığını sordu, yetmedi hayvan'lı yapıp yapmadığını da sordu, sonra barın sahnesine çıktı, şarkı söylerken striptiz yaptı, yine dal daşşak kaldı, o ara kız haliyle öbür oğlanı seçince delirdi, etrafı tekmelemeye başladı, herkese fuck you diye böğürdü, rezalet çıkardı gitti.
    ben gülmekten yerlere yıkıldım, artık bu çocuk nedir ne değildir bilmiyorum ama en kısa zamanda bulup bizim biz evleniyoruz'a katıcam, oturup 24 saat seyredicem sonra.


    (simplextablosu - 2 Şubat 2004 17:35)

  • comment image

    geçen gün izlediğim bölüm ile bana ohannesburg dedirtmiştir. olay şöyle gelişmiştir: seçici olan oğlumuz iki kızla birlikte göle gitmiştir. kızlardan biri sarışın, gayet güzel vücutlu ve af buyrunuz iri gögüslü bir kızdı. yani klasik bir california kızı idi. neyse kız kendi time out zamanında çocukla göle girmeden önce bikinisinin üst kısmını çıkardı. sonra beraber bir güzel yüzdüler, hopladılar, zıpladılar, sarıldılar, öpüştüler. çocuğun böyle bir manzara karşısında öteki adayı elemesi gayet kolay oldu. yani bu kadar rekabetçilik için artık söyleyecek söz bulamıyorum. elin tanımadığın herifi için bikini üstü çıkarılıp vücut teşir edilir mi? milyonların önünde elenmemek için edilir galiba. yakında türkiye versiyonuda yapılır bunun kesin.


    (simon templar - 29 Nisan 2004 01:43)

  • comment image

    bu yarışmaan en büyük beklentim; günlerden birinde bir erkeği elde etmek için yarışan iki kızın birden erkeğe "you're dismissed" demeleri ve birbirlerini yalamaya falan başlamaları...

    süper olur mu? olur anasını satayım.


    (spinapubica - 19 Mayıs 2004 14:23)

  • comment image

    izleyenlerin dunya uzerinde 2 tur kiz oldugu hissine kapilabilecegi program: "not kissing on first dates" - "bitches". hersey bu kadar basittir. oglan bitch i secerse, dismiss edilen kizimiz arkalarindan, "well scott..if you like **biipp*** then go have your way with her. jerk!" gibi bir yorum yaparak gecenin karanligina karisir.


    (prettymortal - 1 Mart 2005 03:31)

  • comment image

    başka bir bölümünde ise kızın teki erkeğe kendini seçtirmek için ona kucak dansı* yapar ama öpüşmez, daha sonra diğer kız ile erkek öpüşür* ve erkek kişisi öpüşeni seçer. kucak dansçı kız ise "iyi ya alsın o aşifteyi, daha ilk buluşmada öpüşen kız seçilir mi yaa, bayağı kız işte o hıh" diyerek tepkisini ortaya koyar. bunu izleyenler de zaten dumur durumda iken dumur manyağı edilir.

    not: bunlar gerçek olamaz, olmamalı.


    (azeroth - 6 Eylül 2005 22:36)

  • comment image

    şimdi iki kız bir erkek veya bir kız iki erkek gibi kombinasyonlar var. bunlar sırayla aleni bi şekilde yiyişiyorlar(grup değil), akabinde seçecek olan kız birini seçiyor, sonra da kameraya diyor ki işte dilini çok iyi kullanıyordu ondan onu seçtim falan fıstık.

    eh bari eline alsaydın bi de, hangisi uzun diye baksaydın, tam olsaydı memleket. lan adamlar keraneye çevirmişler televizyonu ha...


    (alpinsamuray - 22 Eylül 2005 10:45)

  • comment image

    ne zaman bir turk cikicak, acaba turkiye de yapilsa ne olur sorularini kendime sormaktan alamadigim program. buyuk bir ihtimalle opusmek yerine el ele tutusmak veya saci oksamak gibi rtuk tarafindan da problem edilmeyecek aktivetelere izin verilecektir. yoksa hadi surda agacin altina gidelim, aman ahmet i de 20 dakikaligina sutladim turu bir sey beklemiyorum...

    ama acikcasi karsisindaki kizi kafasina koymus olan bir turk erkeginin dismissed olduktan sonra ne yapabilecegini veya ne yapamiyacagi konusunda cok bir tahminim yok...

    edit: mayapan'in mesajıyla aslinda turkiyede de hali hazirda bir dismissed programi oldugunu ogrendim. hatta elini tutturmayan kizlardan, abi niyetiniz ciddiyse ben cekileyim hani diyen arkadaslara kadar kendi kulturumuzden pek cok unsur tasiyormus.

    (bkz: askim benim)
    (bkz: delikanli)


    (tazmania - 27 Eylül 2005 12:10)

Yorum Kaynak Link : dismissed