IMDB Puanı   : 7,7
Oy Sayısı         : 178
Çıkış Tarihi     : 15 Haziran 2018 Cuma, Yapım Yılı : 2018
Türü                : Korku
Ülke                : Türkiye
Yönetmen       : Alper Mestçi (IMDB)
Senarist          : Alper Mestçi (IMDB)
Oyuncular      : Mustafa Dok (IMDB), Beyzanur Mete (IMDB), Esma Soysal (IMDB), Gizem Takma (IMDB), Serife Ünsal (IMDB)

Üç Harfliler: Beddua ' Filminin Konusu :
Find showtimes, watch trailers, browse photos, track your Watchlist and rate your favorite movies and TV shows on your phone or tablet!


  • "biraz önce fragmanını izlediğim yeni bir cinli film. yönetmen alper mestçi."
  • "korkmayın, onlar 3 harli ise bizde 5 harfliyiz."
  • "üç harf yani 'bok' gibi bir film.oyunculuk aşırı kötü. kurgu ve efektler de. öyle. sanırım hayatımda izlediğim en kötü film."
  • "dun aksam izledigim film. gayet guzeldi. yer yer cok korkuttu."




Facebook Yorumları
  • comment image

    alper mestçi'nin yönettiği üçharflilerbeddua, vizyondaki ilk üç gününde 82.746 seyirci tarafından izlenerek haziran ayı tüm zamanların en iyi açılış yapan yerli filmi olmuş. korku filmleri yapılmaya devam etsin. korku ihtiyaçtır efenim :)


    (civanmert - 18 Haziran 2018 20:43)

  • comment image

    yıllardır piyasayı tutmuş boktan "dabbe" serisine kıyasla fena bir değil bence. her şey tahmin ettiğiniz gibi gelişmiyor, uğraşılmış,oyunculukların çoğu kötü değil,sinemacılık var ortada. ne yalan söyliyim korktum da yani*
    şans verilebilir bence.


    (pipipipi - 19 Haziran 2018 00:16)

  • comment image

    kalbi olanın gitmemesi gereken filmdir. salonda ilk yarıdan sonra 3-5 kişi kaldı. diğerleri koşarak kaçtı.

    korkutma sahneleri inanılmaz kalp düşmanıdır.

    sanıldığı gibi cinli bir film değildir zira içinde hiç cin geçmez. konu olarak başarılı sayılabilir ancak 1.5 saate sığabileceği kadar olay gösterilmiş filmdir.

    az sonra yazacaklarım konu ile ilgili ağır spoiler içerir.
    --- spoiler ---

    3 kız arkadaşın diğer arkadaşlarına sevgili meselelerinden dolayı baskı yaptığı ve sonra kavga ederlerken yere düşürüp kafasına çivili tahta giriyor. hal böyleyken kızlar çok korkuyor acilen mekandan kaçıyorlar. tam o anda büyücü bir teyzemiz yere düşen kızımızın yanına gelip tüm durumu görüyor. kaçan kızları da gördüğü için kızımızı kurtarıyor. tabi büyü ile. beddua büyüsü. yıllar sonra yatalak veya felçli gibi olan kızın arkadaşları kötü kabuslar görüyorlar. durduk yere hayaller görüyorlar. daha sonra beddua yerine ulaşıyor ve 3 kız da farklı sebeplerle ölüyorlar ya da kendilerini öldürüyorlar.
    ---
    spoiler ---


    (erdalbakkalinciragi - 19 Haziran 2018 21:06)

  • comment image

    aniden verilen yüksek ve rahatsız edici seslerle korkutan bir yapım. yani ev arkadaşınızın kapının arkasında gizlenerek size "bööö" yapması gibi bir korku filmi. çocukken çok çekiyorduk bu filmi biz. sadece daha az sesle... bunlar ise borazanla kulağınıza "böğğğvvccccviiiijjjjkkk" diye bağırınca korku filmi yaptık sanıyorlar. o kadar çok bağırtı olmasa belki bir şeye benzeyebilirmiş.

    madem 3 harfliler, benim puanım da 10 üzerinden 3 puan.


    (hic de yakisikli degilim - 20 Haziran 2018 23:17)

  • comment image

    alper mestçi için gidildi...
    piyasada izleyebileceğiniz en iyi korku filmi... net...

    saçma sapan eleştirenlere de bi siktirin gidin diyorum...

    bu arada filmin sonu zalim ve mazlum mevzu harika... adamsın... mazlum olan anlar...

    alper aşağıdakileri okudun mu... duyduysan bi işaret gönder...

    çok ağır spoiler... okursan filmi izleyemezsin...

    --- spoiler ---
    4 kızın hikayesi yani hasta olan kızın hasta olma sebebi bence filmin en sonunda verilmeliydi...
    neden
    artık kızın hasta olma sebebi açıklandıktan sonra dedim sırasıyla geri kalan 3 kız boku yedi ve gerçekten de yediler... ve beklenti üçünden sırasıyla intikam alınmasıydı ve öyle de oldu...

    kızlardan yine intikam alınsaydı ama hikayeyi yani kızların yaptığı yavşaklığı filmin en sonunda öğrenseydik keşke... dedim

    sanki bi tık daha iyi olurdu böyle...
    ---
    spoiler ---


    (onesize - 26 Haziran 2018 19:18)

  • comment image

    üç harf yani 'bok' gibi bir film.

    oyunculuk aşırı kötü. kurgu ve efektler de. öyle.

    sanırım hayatımda izlediğim en kötü film.


    (azominko - 22 Haziran 2018 06:49)

  • comment image

    normalde bu tip türk korku filmlerinde ilk yarıda olaylar karışır ikinci yarı korkunun şiddeti artarak devam eder olaylar çözümlenir, bu film de ise ilk sahneden itibaren hızlıca ve şiddetle korku başlıyor sona doğru azalıyor. son 7-8 senedir neredeyse tüm korku filmlerini sinemada izlememe rağmen ilk kez bu kadar hızla izleyenlerin kaçtığını gördüm, araya girdiğimizde arkada bir kadın nefes alamadı artık nasıl korktuysa tıkandı yardım falan geldi.
    ancak filmden çıktığınızda üzerinizdeki etkisi hızlıca kayboluyor çünkü korku öğeleri hikayeye yedirilerek değil bağımsız yüksek sesle ve efektlerle sunulmuş.
    bence oturduğunuz yerden kalori yakmak istiyorsanız sinemada gidebilirsiniz. bilgisayar başında izleyecekseniz daha az keyifli olacaktır ancak yinede izlenebilir.


    (bay m - 22 Haziran 2018 23:53)

Yorum Kaynak Link : üç harfliler beddua