Süre                : 1 Saat 33 dakika
Çıkış Tarihi     : 04 Ekim 1957 Cuma, Yapım Yılı : 1957
Türü                : Komedi,Romantik
Ülke                : ABD
Yapımcı          :  Twentieth Century Fox
Yönetmen       : Frank Tashlin (IMDB)(ekşi)
Senarist          : Frank Tashlin (IMDB)(ekşi),George Axelrod (IMDB)(ekşi)
Oyuncular      : Tony Randall (IMDB)(ekşi), Jayne Mansfield (IMDB)(ekşi), Betsy Drake (IMDB), Joan Blondell (IMDB)(ekşi), John Williams (IMDB)(ekşi), Henry Jones (IMDB)(ekşi), Lili Gentle (IMDB)(ekşi), Mickey Hargitay (IMDB)(ekşi), Georgia Carr (IMDB), Dick Whittinghill (IMDB), Ann McCrea (IMDB), Alberto Morin (IMDB), Louis Mercier (IMDB), Robert Adler (IMDB), Majel Barrett (IMDB), George Baxter (IMDB), Fred Catania (IMDB), Phil Chambers (IMDB), Mack Chandler (IMDB), Madge Cleveland (IMDB), Don Corey (IMDB), Richard Deems (IMDB), Minta Durfee (IMDB), Barbara Eden (IMDB), Mary Foran (IMDB), Shep Houghton (IMDB), Larry Kerr (IMDB), Jess Kirkpatrick (IMDB), Edith Leslie (IMDB), James Maloney (IMDB), Groucho Marx (IMDB), Betty Lou Murray (IMDB), Carmen Nisbet (IMDB), Tom Palmer (IMDB), Lida Piazza (IMDB), Patricia Powell (IMDB), Benny Rubin (IMDB), Edith Russell (IMDB), Jay Sayer (IMDB), Sherrill Terry (IMDB) >>devamı>>

Will Success Spoil Rock Hunter? (~ La blonde explosive) ' Filminin Konusu :
Will Success Spoil Rock Hunter? is a movie starring Tony Randall, Jayne Mansfield, and Betsy Drake. To save his career, a writer for television advertising wants a famous actress to endorse a lipstick. In return, he has to pretend...


  • "(bkz: aşka övgü)"
  • "helas pour moi 'yı da unutmamak lazım.. kameranın elle kapatıldığı sahne ayrı bir olaydı.."
  • ""bir bilinç haline gelmek patlamaktır. ve bu patlamada da acı vardır.""
  • "filmlerini izlememe ve yüzde yüz davetine rağmen asla sigaraya başlamadığım,bazen gerçekten bana fransız gelen,kudretinden sual olunmaz yönetmen,şah."
  • ""yine de neden ünlü olduğumu hep merak edeceğim, çünkü hemen hemen kimse benim filmlerimi sonuna kadar izlemez" sözleriyle yarılmalara gark ettiren üstad ki$i..."
  • "bir keresinde sinemada yanlislikla filmi ters gostermelerine ragmen farkedilmemesine, filmin sonunda bi kac kisinin "bu godard iste o yuzden anlayamadik" denmesine sebep olan muhtesem yonetmen"
  • "(bkz: jean luc good art)"
  • ""her fransiz aslinda iki meslek icra eder. kendi meslegi ve film elestirmenligi..." diye buyurmus zat."
  • "oyuncularini cast ederken direk tanisan, kendi elleriyle secen yonetmen."
  • "notre musique'le yine caginin ilerisinde oldugunu gosteren kisi."




Facebook Yorumları
  • comment image

    godardin weekendini izledikten sonra, gmk bulvarindan kizilaya dogru yururken birkac araba birbirine carpmisti. facia degildi, dokundular birbirlerine sadece. biz filme devam edercesine yuruduk gittik.

    godard demis ki: film kendini alici karsisinda dogrulamak isteyen birinin ozel gunlugu, not defteri ya da tek basina konusmasidir.

    bi de 68 duvar yazilarinda soyle birsey geciyor
    j.l.godard kucuk burjuva oldugu icin gulunc degil, gulunc oldugu icin kucuk burjuva.


    (dagdandonedonegelenkiz - 18 Mayıs 2002 02:44)

  • comment image

    filmlerini izlememe ve yüzde yüz davetine rağmen asla sigaraya başlamadığım,bazen gerçekten bana fransız gelen,kudretinden sual olunmaz yönetmen,şah.


    (tabularasa - 2 Ocak 2003 15:33)

  • comment image

    "yine de neden ünlü olduğumu hep merak edeceğim, çünkü hemen hemen kimse benim filmlerimi sonuna kadar izlemez" sözleriyle yarılmalara gark ettiren üstad ki$i...


    (lem - 7 Ocak 2003 13:23)

  • comment image

    dünden bugüne jean luc godard filmografisi;

    operation beton (1954)
    une femme coquette (1955)
    tous les garcons s'appellent patrick (1957)
    une histoire d'eau (1958)
    charlotte et son jules (charlotte and her jules, 1958)
    a bout de souffle (breathless, 1959)
    le petit soldat (the little solder, 1960)
    une femme est une femme (a woman is a woman, 1961)
    la paresse(sloth) - segment in les sept peches capitaux (the seven capital sins, 1961)
    vivre sa vie (my life to live, 1962)
    le nouveau monde (the new world, 1962)
    le mepris (contempt, 1963)
    les carabiniers (the solders/the riflemen, 1963)
    le grand escroc - segment in les plus belles escroqueries du monde (1964)
    reportage sur orly (1964)
    une femme mariee (a married woman, 1964)
    bande a part (band of outsiders, 1964)
    pierrot le fou (1965)
    made in u.s.a. (1966)
    montparnasse-levallois (1965)
    alphaville (1965)
    masculin/feminin (1966)
    deux ou trois choses que je sais d'elle (two or three things i know about her, 1966)
    anticipation, ou l'an 2000- segment in le plus vieux metier du monde (1967)
    l'enfant prodigue/l'amore" - segment in amore e rabbia/vangelo `70 (love and anger, 1967)
    la chinoise (1967)
    camera-oeil - sequence in loin du viet-nam (far from vietnam, 1967)
    weekend (1967)
    le gai savoir (joyful wisdom, 1968)
    un film comme les autres (a film like any other, 1968)
    sympathy for the devil\one plus one (1968)
    1 a.m. (one american movie, 1969)
    communications (1969)
    british sounds/see you at mao (1969)
    pravda (1969)
    vent d'est (wind from the east, 1969)
    lotte in italia (stuggle in italy, 1969)
    jusqu'a la victoire (palestine will win, 1970)
    vladimir et rosa (1971)
    tout va bien (everything's fine, 1972)
    letter to jane (1972)
    ici et ailleurs (here and elsewhere, 1974)
    numero deux (number two, 1975)
    comment ca va? (how goes it?, 1976)
    six fois deux/sur et sous la communication (1976)
    france/tour/detour/deux/enfants (1977)
    scenerio de sauve qui peut (la vie) (1979)
    sauve qui peut (la vie) (every man for himself/slow motion, 1979)
    lettre a freddy buache (1981)
    changer d'image - sequence from le changement a plus d'un titre (1982)
    passion (1982)
    scenario du film passion (1982)
    prenom: carmen (first name: carmen, 1983)
    petites notes a propos du film je vous salue, marie (1983)
    je vous salue, marie (hail mary, 1985)
    detective (1985)
    grandeur et decadence d'un petit commerce de cinema (tv - 1986)
    soft and hard (1986)
    meetin' wa (1986)
    king lear (1987)
    soigne ta droite (keep up your right, 1987)
    armide - segment in aria (1987)
    on s'est tous defile (1988)
    puissance de la parole (the power of speech, 1988)
    le dernier mot (the last word) - segment in les francais vu par (1988)
    le rapport darty (1989)
    nouvelle vauge (new wave, 1990)
    l'enfance de l'art - sequence from comment vont les enfants (1990)
    allemagne annee 90 neuf zero (germany year 90 nine zero, 1991)
    contre l'oubli (against oblivion/lest we forget, 1992)
    helas pour moi (woe is me, 1993)
    les enfants jouent a la russie (the kids play russian, 1993)
    jlg/jlg - autoportrait de decembre (1994)
    histoire(s) du cinema 1a/1b (1989) - 2a/2b (1994) - 3a/3b (1996)
    2 x 50 ans de cinema francais (1995)
    for ever mozart (1996)


    (albertinesimonet - 20 Şubat 2003 18:15)

  • comment image

    az paramiz var, onun bunun maymunu olmadan ne yapsak supper olur, diyerek yola cikmis sahane bir sonuca ulasmislardir.weekenders ve serseri asiklar adli eserleri sahanedir, bi de kavramsal olalim, bicimcil olmayalim diyerek cektigi alfavil vardir ki, iyi midir kotu mudur bilinemez anlasilamaz.

    kimi 1.dakikasinda tiksinir, kimi 1.dakikasinda kendinden bisiler bulur bu yonetmende. ben kendimden bisiler buldum, kuzenim sunnet dugunu aklima geldi izlerken, onda da neyin neden oldugunu pek annamiyodum, ama cok hosuma gidiyodu.sonra buirileri soyledi ve anladim ki o anlasilmaz hoslugun adi marksist estetikmis.oysa ki karl marx hic estetik bi adam diildir.boyle suaviye benzer, ya da suavi ona benzer


    (otisabi - 9 Kasım 2000 02:49)

  • comment image

    bir keresinde sinemada yanlislikla filmi ters gostermelerine ragmen farkedilmemesine, filmin sonunda bi kac kisinin "bu godard iste o yuzden anlayamadik" denmesine sebep olan muhtesem yonetmen


    (icarion - 20 Mayıs 2003 19:50)

  • comment image

    "her fransiz aslinda iki meslek icra eder. kendi meslegi ve film elestirmenligi..." diye buyurmus zat.


    (sarapis - 2 Nisan 2004 23:54)

  • comment image

    güçlü romantik dürtüleri olan bir materyalist ve güçlü varoluşsal eğilimleri olan bir marksisttir. hollywood sinemasının klasizmini sindiren filmleri, elinden geldiğince yeni ve yoğun haz alınabilir bakma ve dinleme rejimleri yaratan katıksız bir avrupa modernizmi ile yoğrulmuştur. gerçeğe merkezi bir öncelik veren radikal bir anti-gerçekçidir. anlatılacak ve anlatılamayacak çok fazla masalı olan kusursuz bir anlatıcıdır. insan öznesi ve toplumsal konularla uğraşısında sinemanın sesleriyle görüntüleri arasındaki karmaşık bağları -ve mesafeleri- yaşam boyu araştırmış üstün bir sinema dehasıdır.


    (dustbros - 1 Temmuz 2004 12:40)

  • comment image

    dahi ustadim, biricik yonetmenim, her filminde milyonlarca suprizin, film tarihinin ve melankolisinin, filmlerin guzelliginin, buyusunun, edebiyat ve bir cok sanat dalinin sentezini buldugum, william faulkner'dan, matisse resimlerine kadar, hayattan kopmus spontane anlar, diyaloglar, danslar, iliskilerden olusmus bir butunlugun beni bekledigini bildigim fransiz yeni akim filmleri ve ardindan sanki gorsel bir kitap okuyormusum etkisinde felsefi ama bir o kadar da gorsel olarak inanilmaz guzellikte tez (essayist) filmlerinin auteur'u bakin kendisi icin ne demis:
    i try to give 100% to 10% as opposed to the 1% that hollywood gives to the other 90%.
    %10'un bir parcasi olarak o sinirli ve ciddi gorunusunun arkasinda yatan buyulu sinema dunyasinda yasamak isterdim.


    (ningyo - 23 Temmuz 2004 00:44)

  • comment image

    amcanın cannes film festivalindeki son atraksiyonlarından biri:

    ''i always use an old typewriter. i wisely bought 12 of them to be sure that they would last me to the end of my existence.''

    -- director jean-luc godard explaining that he knows nothing about computers.


    (zoti - 23 Ağustos 2001 04:43)

  • comment image

    söylemini en keskin bir dille ve en net şekilde “erkek ve dişi” adlı 1966 yapımı filmiyle ortaya koyan yönetmen. paris’teki 68 olayları öncesinde çekilen filmde, politikayla ilgilenen genç bir erkekle pop müzikten başka bir şeyle ilgilenmeyen genç bir kadın arasındaki ilişki anlatılır.


    (ankara cadisi - 30 Eylül 2004 17:53)

Yorum Kaynak Link : jean-luc godard